fiski

Durum: 4810 - 0 - 0 - 0 - 09.08.2018 09:43

Puan: 19243 -

9 yıl önce kayıt oldu. 2.Nesil Yazar.

Henüz bio girmemiş.
  • /
  • 241

mirkut

gitmesinde sıkıntı olmayandır.
zira sıkılır gider, ondan da sıkılır geri döner.

mirkut gibi bir adamın kendi isteği dışında bir yerlerden uçurulması söz konusu değildir rahat olun. kibarlıkta zirve bu adam zaten!

neyse.
önemli olan sözlükten gitmesi değil, hayatımızda durması.
mesela benim hayatımda göterlek. telefon numaram var onda, arayıp sırnaşıyor. ben de ona tabi bazen.

sonuç: sözlükten gitmesinde sıkıntı yoktur. kendi hayatında kendi hayatını yaşıyordur. iyi bir adamdır.

mirkut

bugün konuştuğuma göre uçurulan kişiymiş.
çok acil birileri bana neden uçurulduğunu anlatsın (çünkü kendisi de bilmiyor çocuğun!) çünkü format dahilinde öyle bir sikecem ki birazdan sözlüğü, beni uçurabilecek zaman bulamayacaklar. beş on dakika falan veriyorum.

not: götü yiyen uçurur beni de ayrıca.

egoist göterlekler sizi...

ego

insanın sahip olmaması gereken şey. şey diyorum ne sikim olduğunu bilmiyorum çünkü. bunu bazı sahiplenen dallamalar her yerde esip gürlerler. biraz da ellerinde güç varsa of of of.
ama gün gelir o güç götlerine kaçıverir. sonra lego olur gezerler işte.

işte o günlere geçişler hızlı olur bazen.

sivri yazar uçurulsun

yeni kampanyadır. nedeni de söylenmeden uçurulsundur.

sözlüğe katkı mı yaptı ne yaptı hiç önemli değildir.

kimler geçti biliyor musunuz buralardan? bilmiyorsunuzdur. ossuruktan sebeplerle uçurulmuşlardır çünkü.

şimdi sıra bende. kendimi uçurma yapacağım birazdan.

fiski

net bir adamdır.

ilk defa kendi nick altıma yazıyorum! ve son olacak. açık ve net söylüyorum; insanların neden uçurulduklarını kendisine söylemek zorundasınız.

iki üç egoist at kafalının beyin hücrelerine kalacaksa yazarlar yazar olmak istemiyorum burada.

çok net!

sözlükten gidenler

çoğaldıkça sözlüğün kalitesinin artacağını gördüğümüz insanlardır.

misal ben de gidiyorum...

klavye delikanlılığı

yazdıklarının arkasında duramamak.

boş boş atıp durmaktır. illa ki elinde klavye internette sörf yapmaya gerek yoktur! insan içinde de aynı şeyler yapılabilir.

mesela bu sözlükteki insanlardan bahsedelim.
"ay beyoğlu'nda dışarda içmek yasaklanmış! sesimizi çıkarmazsak daha neler gelecek başımıza örgütlenelim"
"ay gazeteciler!"
"ay terör!"

lan sizin gözünüzün önünde insanlara bir şeyler yapılıyor??? nerede örgütlenmeniz? nerede sesiniz?
hay sıçayım sesinize sizin. susun oturun amına koyim, sözlükten atılmayın aman aman.

sözlük için çalışanlar

bok yemiş insanlar topluluğudur.

yemin ediyorum kendim için söylemiyorum çünkü hiç siklemedim sözlüğü falan. sadece kendim eğlenmek için giriyordum ve eğleniyordum da.

şu sözlerim mirkut'lar, çikolatayı erkeğe tercih edenler, nous'lar falan için geçerli. gitmişler gitmemişler o da sikimde değil. umrumda olan insanların vefakarlığı. yani bu kadarmış işte. yazık ki ne yazık.

adamlara bir neden göstermeden uçuruluyorlar! vay amına koyim.

salak

fikirsizdir.

geçmişi bilmez geleceği görmeyi çalışır.

gelecekte kadın sözlüğü çok güzel ve eğlenceli olacak söz. salak ya.

fiski

siklemeyen yazar amk. zaten daha yukarda son yazacağım demişim onu bile siklemiyorum bak. kendi nick altımı doldurucam birazdan.

not: doldurucam=dolduracağım amk.

mirkut

sözlük için emek harcayanlarda ilk sırada olan adamdır. kankam olup olmamasının hiçbir anlamı yoktur, olay sebebi! neymiş sebep gösstermek zorunda değillermiş.

yarrak sebep göstermek zorunda değiller. oha amına koyayım!

ayrıca bazı beyin fakirlerine belirtmek isterim ki sinirlenmemle hiç alakası yoktur kankalığımın. kaldı ki evet kankam.

not: beyin fakiri hakaret gibi algılanacağı gibi hakaret olmayarak da algılanabilir. misal benim burada beyin fakiri dediğim şahsa beyin fakiri demem kesinlikle hakaret değildir, iltifattır. fakir makir; var yani.

çok tatlısın

yalandır. samimiyetsiz bir söz! bu ne lan? çok tatlısın. gerçekten tatlıysam öpmeye falan çalış bir şeyler yap. dile dökülüyorsa yalandır.

(yüzüne yapılmasından bahsediyorum ha! mesaj mail gibi ortamlarda olabiliritesi var, sıkıntı değil)

siklememek

siklenmemekten farklı olandır.

siklenmemek

umursanmamak. dünya'nın en zor şeyidir lan. çırpınırsın, görmezler. sesini çıkartmazlar değil bak ha! görmezler. çok zordur çok.

acımak

çok piç bir duygudur.

işte o yetim o yüzden bir gün döner koyar götüne. sen kimsin ki birine acıyorsun! nasıl bir büyük görmektir o.

şimdi bu konuya nerden geldim, kendimden. bir an acıdım birilerine. yazık lan falan dedim.
ama sonra dedim ki ben kimim ki amk birine acıyabileceğim. siktirettim sonra. acımıyorum. benim de bir yerim acımıyor zaten. sıkıntı yok yani.

cikolotayi_erkege_tercihederim

hakkında küçük bir detay yazmak istediğim yazar.

sene 2010 falan, çiko'nun evinde eğleniyoruz.
ama çiko msn yapıyor. ne yapıyor biliyor musunuz? mirkut falan da var, sözlüğü geliştirmeye çalışıyorlar. moderatörler çünkü.

hah.

ama sözlükten alacağını da almıştır o ayrı konu. bunların hepsi süreç. bir zamanlar kafa dağıtmaya giriyorduk, dağıtıyorduk. şimdi? sikinde değildir eminim. lütfen uçurmayın beni diye ağlayacağından da eminim ben.

ben ağlıycam birazdan mesela.

lütfen beni uçurmayın

yalvaran yazar.

sikinde olur mu peki? bilemedim.

benden de güzeli yok

çok güzel ve zekice betimleriyle sözlüğü coşturacağından emin olduğum yazar. çok eminim.

saçma diyaloglar

bugün yaşadığımdır.


fiski: la olm iyi ki nick altına tanıyom yazdım mesaj geldi bissürü selam söylüyolar eheheh.
mirkut: zombi yaptılar beni abi la. sebebini de söylemediler ben de siklemedim ak. neyse teşekkür ederim. sen de benden selam et (u: gülücükler)

buradan birkaç sonuç çıkartabiliyoruz.

1- adam siklemiyor beyler.
2- biraz sikliyor! sormuş çünkü! ayıp değil mi lan buralarda hep emeği var bu adamın!

cikolotayi_erkege_tercihederim

uçurulsa hiç umursamayarak arkasından ağlamayacağım yazar. tahminen sormam bile "neden uçuruldun lan?" diye. çünkü tahmin ederim ki birilerine kaymıştır falan ahaha. ama mirkut öyle değil işte. ikisi de kankam neden mirkut için sinirleniyorum? çünkü kaymaz mirkut amk. ben kayarım çiko kayar ama mirkut kaymaz. kibar lan adam!
  • /
  • 241
Henüz hiç başlık açmamış.
Henüz bir favori entry yok.

Toplam entry sayısı: 4810

işyerinde internete getirilen yasaklar

"msn i yasaklarsanız işi bırakırım" dediğimdir. herkese yasaklandı, bana açtılar. inandılar lan! (dikkatli olun sigigit deme ihtimalleri de var)
Henüz takip ettiği biri yok.
Henüz takip eden biri yok.